Volonteri pružili podršku za više od 250 korisnika

Time to read
1 minute
Read so far

Srijeda, 08. travnja 2020. - 14:39
Autor: 

„Za 20 dana Volonterski tim Opštine Tivat pomogao je i olakšao svakodnevno funkcionisanje za više od 250 korisnika širom grada. U istom periodu primljeno je više od 300 poziva”, priopćila je koordinatorica  Volonterskog tima Dubravka Koparan.

Ona je podsjetila da je, u skladu sa propisanim mjerama Vlade Crne Gore, Općina Tivat 20.3.2020 formirala prvi volonterski tim kao i Call centar za podršku rizičnim grupama stanovništva. Volonterski tim čine zaposleni u lokalnoj samoupravi i članovi općinske organizacije Crvenog križa Tivat.

“Akcija ima za cilj da osobe po koje je koronavirus najveći rizik ostanu u svojim domovima a da namirnice dobiju na efikasan i brz način”, dodala je Koparan.

Pravo na dostavu namirnica putem servisa Call  centra imaju osobe starije od 65 godina, kronični bolesnici, osobe otežanog kretanja, trudnice, slabovide osobe i druge rizične kategorije.

“Call centar je dostupan 24 časa dok su naši volonteri na terenu svakodnevno od 9h do 19h”, dodala je Koparan.

Prema njenim riječima, Centar prima razne pozive, od servisnih do molbi za humanitarnu pomoć, pozive za usluge kupovine i dostave namirnica i lijekova, plaćanja računa i slično kao i pozive za psihosocijalnu podršku.

„Psihosocijalnu podršku pruža na volonterskoj bazi stručno lice, diplomirani psiholog Dušan Radoman koji je građanima, putem poziva Kol centra dostupan svakog dana od 16h do 18h. Psihosocijalna podrška je jako važna u ovakvim kriznim situacijama. Moramo govoriti o mentalnom zdravlju i sačuvati ga. Normalno je da ovakve situacije izazivaju jednu dozu zbunjenosti, stresa, straha. Ovim putem pozivam građane da se bez ustručavanja jave i za ovaj vid pomoći našem Kol centru na dežurne brojeve telefona”, istakla je Koparan.

Brojevi Kol centra su 069 351 251 i 032 671 318

Foto: Općina  Tivat

Poster: Brand New Tivat